در گفتگو با پانا:

پایان رأفت : رئال مادرید هم جلوی این پرسپولیس کم می‌آورد

گل گهر از همه لحاظ شکست خورد/هر کجا بازی باشد، پرسپولیس قهرمان می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است هر ورزشگاهی که میزبان دیدار این تیم با نساجی باشد، سرخپوشان قهرمان خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان رأفت : رئال مادرید هم جلوی این پرسپولیس کم می‌آورد

پایان رأفت در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: «وقتی بازیکنان وارد زمین شدند و تماشاگران را دیدند، مصمم بودند تا این بازی را ببرند. شاید در ده، پانزده دقیقه ابتدایی فقط کمی تیم گل گهر را محک زدند اما بعدازآن دیگر مجال فکر کردن به حریف ندادند و توانستند نبض بازی را در دست بگیرند. بالاخره هواداران انتظار برد داشتند و نزدیک ۳۰، ۴۰ هزار نفر آمدند. شک نکنید اگر ورزشگاه خراب نبود، ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شد.»

وی افزود: «پرسپولیس واقعاً مدیون این هواداران است که در گرما و سرما همیشه حامی این تیم هستند و خواهند بود. بازی گل گهر واقعاً حساس بود و هر اتفاقی ممکن بود بیافتد. پرسپولیس اما آمده بود تا برنده شود. بچه‌ها از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و فرصتی به حریف ندادند. واقعاً پرسپولیس، گل گهر را همه‌جوره شکست داد. هم ازلحاظ ایجاد موقعیت گل،هم فرصت ندادن به حریف، هم زدن گل، هم مالکیت توپ. واقعاً آن‌ها تحقیر شدند. متأسفانه چیز خاصی از آن‌ها ندیدم. بااینکه این تیم خیلی هزینه کرده است و مهره‌های زیادی دارد. اما متناسب با داشته‌هایش نتوانسته موفق باشد. گل گهر به تمام تیم‌های بالادستی خودش باخته است و این آمار خوبی برایشان نیست.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «خودم انتظار بازی سخت و دشواری داشتم. از گلر تا مهاجم واقعاً گل گهر مهره‌های خوبی دارد. آن‌ها طوری مقابل پرسپولیس بازی کردند که انگار یک ۹۰ دقیقه بازی کرده بودند. خیلی تیمشان خسته‌وکوفته و بی‌روح بود. اصلاً یک‌جوری بودند. این نشان می‌دهد که پرسپولیس عالی بازی کرده و اجازه نداده تیم حریف به خودش بیاید. واقعاً هیچ روزنه‌ای به حریف ندادیم و گل گهر در تسخیر پرسپولیس بود.»

پایان رأفت گفت: «پرسپولیس وقتی صدرنشین می‌شود همه به تکاپو می‌افتند تا هر طور شده آن را پایین بکشند. تیم‌های رقیب از این موفقیت شاکی هستند و دست به هر کاری می‌زنند تا این عملکرد را زیرسوال ببرند. مهم‌ترین دستاویزشان بحث میزبانی بازی با پیکان بود که اصلاً پرسپولیس مقصر نبود و تیم میزبان باید یک ورزشگاه استاندارد معرفی می‌کرد. رقبا تلاش کردند تا تمرکز تیم را با حواشی مختلف بگیرند. فوتبال ما ازلحاظ زیرساختی خیلی ضعیف است. فوتبال ما آماتور است و با یک سال دو سال هم درست نمی‌شود.»

وی خاطرنشان کرد: «برای اینکه دیگر مشکلات میزبانی و میهمانی برای هیچ تیمی تکرار نشود، باید فدراسیون چند ورزشگاه را تجهیز کند و همه بازی‌ها را در آن برگزار کنند. ورزشگاه آزادی آبروی فوتبال ایران است و اگر به دادش نرسند، واقعاً تا چند سال دیگر از بین می‌رود. وقتی با یک برد پرسپولیس، ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار خوشحال می‌شوند، ارزش دارد که ورزشگاه‌ها را تجهیز کنند.»

پایان رأفت با اشاره به بازی هفته پایانی لیگ برتر و دیدار نساجی با پرسپولیس گفت: «حالا که بحث قهرمانی به هفته آخر کشیده شده است، شک نکنید پرسپولیس در هرکجا که بازی باشد، قهرمان خواهد شد. این بازی هم آسان و هم سخت است اما این پرسپولیسی که من دیدم، رئال مادرید هم‌الان جلویش کم می‌آورد و می‌بازد. الان یک گام باقی‌مانده است و انگیزه و شور و اشتیاق بازیکنان برای قهرمانی بالاست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار