مدیر هنرستان همیاران صالحه:

مسابقات فرهنگی و هنری باعث روحیه اعتماد به نفس در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود

مشهد(پانا) - مدیر هنرستان همیاران صالحه گفت مسابقات فرهنگی و هنری باعث روحیه اعتماد به نفس در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود و اعتماد به آینده را برای این عزیزان بیشتر می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری باعث روحیه اعتماد به نفس در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود

فاطمه رمضان زاده مدیر هنرستان همیاران صالحه گفت:ما از ابتدای سال برای مسابقات نمایشی و سرود دانش آموزان خودمان را آماده کردیم و چندین جلسه با کانون پرورش فکری کودکان برگزار کردیم و برای انتخاب موضوع نمایش از آنها کمک گرفتیم.

وی گفت: ما در کنار آموزش به مسائل فرهنگی و هنری بچه ها خیلی اهمیت می دهیم و در هماهنگی مسابقات چون کارگردان،طراح دکور که همگی از همکاران بودند استفاده کردیم و در این برنامه واقعا زحمت کشیدن و حتی خود دانش آموزان با شور و اشتیاق شرکت کردند و پا به پای ما همکاری و مخصوصا خانوادهای این عزیزان حمایت عالی داشتند و با تشویق های خوبشان ما توانستیم پشتکار و دلگرمی زیادی داشته باشیم.

در ادامه مریم لشکری مادر و معلم استثنایی گفت: زمانی که مسابقات شروع شد دانش آموزان با فعالیت و همکاری و تعامل و حس تیمی وارد صحنه شدند و این کار گروهی در مدرسه باعث توانمندی و اعتماد به نفس و تقویت روحیه آنها شد.جالب اینجا بود که دانش آموزان به این باور رسیده اند که ما هستیم؛ وجود داریم و می توانیم.

وی ادامه داد: از تمامی دست‌اندرکاران تقاضا داریم حمایت خودشان را با این بچه ها ادامه بدهند چون ما یک جامعه را می سازیم و در پشت این دانش آموزان یک خانواده و در پشت این خانواده ما یک جامعه داریم که این جامعه می تواند نگاهش تغییر کند برای این عزیزان و حضورشان پررنگ‌تر شود و اعتماد به نفس خانوادها بیشتر شود و حضور بچه ها را در کنار خودشان ارزشمند بدانند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار