انتقاد سخنگوی شورای شهر تهران درباره رهاشدگی سراهای محلات

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکلات زیادی از جمله رهاشدگی در سراهای محلات وجود دارد، گفت چون سراها قواعد لازم را ندارند و نظام‌نامه کاملا عملیاتی نشده، شهرداری نمی‌تواند کاری برای آنها انجام دهد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد سخنگوی شورای شهر تهران درباره رهاشدگی سراهای محلات

علیرضا نادعلی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز ارتباطات اظهار کرد: چند هفته اخیر درخصوص ستاد مشارکت محله یا ستاد راهبری محلات اقداماتی را انجام دادیم و سعی شد بدون حاشیه در رسانه اطلاع‌رسانی شود.

سخنگوی شورا با بیان اینکه مشکلات زیادی از جمله رهاشدگی در سراهای محلات وجود دارد، خاطرنشان کرد: چون سراها قواعد لازم را ندارند و نظام نامه کاملا عملیاتی نشده، شهرداری نمی‌تواند کاری برای آنها انجام دهد.

وی با بیان اینکه شورایاری‌ها به مدیریت این سراها کمک می کردند، یادآور شد: ما فکر کردیم با نظام‌نامه محلات می‌توان از توان این افراد استفاده کرد اما با تاخیر ۶ ماهه ای که شاهد آن بودیم، این موضوع رها شد.

نادعلی با تأکید بر اینکه جلسات به سختی تشکیل شد و در زمان تشکیل نیز چهار عضو ستاد تأکید داشتند که قبول ندارند رئیس از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شود، خاطرنشان کرد: نایب رئیس شورا پیشنهاد دادند که برای رفع مشکل ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شود و با توجه به اینکه سراهای محلات با مشکل مواجه هستند، تقاضای ما این است که آقای چمران به کمک ما بیایند.

وی با تأکید بر اینکه کارشناسان شورا افراد سیاسی نیستند بلکه تخصصی هستند، گفت: در دوره قبلی چندان درگیری به مسائل حاشیه ای وجود داشت که مساله های فرهنگی با چالش روبه رو بود؛ ما باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده رسانه ها و اعضا را شاهد می گیرم که از رئیس شورا درخواست کنم برای رفع این مشکل به ما کمک کنند؛ از سویی دیگر درخواست می کنیم که در شورا درگیر حواشی نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار