مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموز در اوقات‌فراغت خود با انعطاف و علاقه در برنامه‌های ویژه شرکت می‌کند/ فیلم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموز در هنگام اوقات‌فراغت از فعالیت رسمی پرورشی و مدرسه‌ای خود فاصله می‌گیرد و با انعطاف بیشتر و بر اساس ذوق و علاقه خود در برنا‌مه‌های ویژه ورزشی، آموزشی، پرورشی، علمی و پژوهشی شرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز در اوقات‌فراغت خود با انعطاف و علاقه در برنامه‌های ویژه شرکت می‌کند/ فیلم

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان نیز گفت: «سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱با فراز و نشیب های خاص خود سپری شد و الحمدلله بعد از دو سال کرونا بچه ها با مدارس خودشان را وفق دادند و پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شد.

علیرضا اکبرپور تاکید کرد: «همچنین نگرانی هایی که خانواده ها در مباحث تربیتی، آموزشی و پشتیبانی مدارس داشتند، رفع شد و در سطح مدارس شاهد حضور پویا و بانشاط دانش آموزان بودیم.»

وی افزود: «واقعیتی که وجود دارد بحث افت آموزشی و افت علمی بچه ها در دوران کرونا و پساکرونا است که باید جبران شود، بنابراین درخواست بنده از خانواده ها این است که حتما مباحث و محتواهای آموزش داده شده به بچه ها را به مرحله تثبیت برسانند. یک بار دروس را مرور کنند و در واقع کتاب‌ها بازنگری شوند.»

اکبرپور ادامه داد: «نکته پایانی این که از لحظات و زمان‌های پیش رو برنامه ریزی محتوایی و علمی خوب توسط والدین انجام شود. همچنین بحث تابستان داغ با حضور فعال دانش آموزان در کلاس‌های مهارتی، هنری، قرآن، عترت و مباحث مربوط به نهج البلاغه و در کل مباحث فرهنگی و هنری اتفاق بیفتد.»

در ادامه بخش‌هایی از گفتگو با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان را مشاهده می‌کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار