برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی

مانه وسملقان (پانا) - کارشناس تربیت بدنی شهرستان مانه و سملقان گفت مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به میزبانی شهرستان مانه و سملقان در مقاطع ابتدایی دوره دوم در سه رشته والیبال، فوتسال و هندبال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی

رسول حمیدی بیان کرد: تعداد ۱۸۰نفر از دانش آموزان در قالب تیم های هندبال ۴تیم، فوتسال ۴تیم، والیبال ۶تیم از شهرستان های گرمه، جاجرم، شیروان و مانه و سملقان به مدت دو روز از تاربخ ۲۰ تا۲۱ اردیبهشت در سالن های ورزشی که معین شده به رقابت پرداختند.

حمیدی تصریح کرد: پذیرش و قرعه کشی تیم ها با دقت انجام گرفت و بازی ها بصورت دوره ای، در سالن حجاب برگزار شد.

کارشناس تربیت بدنی شهرستان مانه و سملقان، افزود: در پایان نتایج در رقابت های والیبال بجنورد مقام اول، گرمه دوم و مانه و سملقان سوم در هندبال اسفراین مقام اول، مانه و سملقان دوم و شیروان سوم در فوتسال بجنورد مقام اول، مانه و سملقان دوم و اسفراین مقام سوم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش به اهمیت برگزاری مسابقات تاکید کرد و گفت: در سند تحول بنیادین، ساحت زیستی و بدنی ناظر به حفظ و ارتقای سلامت و رعایت بهداشت جسمی و روانی متربیان در مقابل خود و دیگران، تقویت قوای جسمی و روانی، مبارزه با عوامل ضعف و بیماری است که در صورت اجرای درست آن اهداف سند تحول بنیادین محقق خواهد شد.

محسن روحانی گفت: ان‌شاالله بتوانیم چنین برنامه‌هایی را که باعث ترویج صمیمیت و دوستی بیشتر بین دانش آموزان و ایجاد روحیه شور و نشاط و سرزندگی می‌شود را گسترش دهیم و این برنامه‌ها که موجب توسعه ورزش برای سلامتی و ابزاری برای تندرستی جسم و روح آنان است، استمرار پیدا کند.

شایان ذکر است مهدی کاویانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان از کادر اجرایی و مربیان و داوران تربیت بدنی شهرستان و استان، بازیکنان مقام آور تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: حوری کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار