عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

نگاه همه جانبه برای رفع کم و کاستی‌ها در بخش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت جایگاه آذربایجان شرقی در دستگاه تعلیم و تربیت، از نگاه همه جانبه نسبت به رفع کم و کاستی‌ها در بخش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاه همه جانبه برای رفع کم و کاستی‌ها در بخش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

محمد وحیدی در گفت و گو با پانا گفت: رویکرد خوبی در آذربایجان شرقی اتفاق افتاده و در بخش آموزشی نیز نگاه های همه جانبه انجام شده و کاستی هایی هم که وجود دارد عمدتا از کاستی هایی است که در سراسر کشور وجود داشته و استان آذربایجان شرقی هم نیاز به توجهات خاصی دارد.

وی با بیان این که این استان در قالب علم و ادب و هنر در مرز‌های جغرافیایی بسیار تاثیرگذاراست، افزود: با توجه به شاخص های استانی، کمبودهایی که در بخش های مختلف مناطق استان وجود دارد در جلسه مشترک کمیسیون با استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل آموزش و پرورش استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمسیون آموزش و تحقیقات با اقتداری که در صحنه های مجلس شورای اسلامی داشته، توانسته تا اقدامات خوبی در فضای آموزش و پرورش رقم بزند. اگرچه ایراداتی در فرایند اجرا وجود دارد که انشالله رفع خواهد شد.

وی با اشاره به بحث مهم مناطق کشور، اختیارات و ساختار‌ها گفت: بحث مهم دیگر اختیارات و ساختار هایی است که از تمرکز زدایی در کشور جلوگیری می کند و در سطح استان مدیریت منابع انسانی و تجهیزات و امکانات و همچنین منابع های آموزش و پرورش است که باید داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است این برنامه ها و تصمیم ها در برنامه هفتم اتفاق بیفتد و از برون سپاری که مدنظر مقام معظم رهبری به عنوان نقطه ی انتقادی نسبت به آموزش و پرورش مطرح کردند پرهیز شود چرا که آموزش و پرورش محوریت حکمران خودش را دارد و باید سطح ملی را حفظ کند و محوریت این نگاه هم برای حفظ اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار