رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

آینده کشور توسط معلم در کلاس درس مهندسی می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت آینده کشور توسط معلم در کلاس درس مهندسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور توسط معلم در کلاس درس مهندسی می‌شود

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در مراسم نکوداشت استاد مرحوم غلامحسین حیدری، معاون وزیر و مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی که با حضور غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و کشوری در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: آینده کشور توسط معلم در کلاس درس مهندسی می‌شود.

وی گفت: معلم به جهت جایگاهی که در نظام تربیتی دارد مورد تکریم همگان است. به فرموده مقام معظم رهبری معلمان سربازان گمنام نظام اسلامی هستند، در بعضی مناطق کشور معلم تنها نماینده حاکمیت است که در نقاط دورافتاده کشور رسالت خود را انجام می دهد.

وی علم آموزی را زیربنای فکری جدید جامعه دانست و گفت: دین اسلام با تعلیم آغاز شد آنجا که خداوند خطاب به حضرت محمد(ص) فرمود بخوان؛ بی‌تردید در این سرزمین معلمان بسیاری هستند که در انتقال میراث علمی و فرهنگی، اخلاقی و رشد و تعالی و تربیت نسل‌ها سهم بسزایی دارند، معلمان ما اخلاق محور، صاحب ایده و علم و سلوک هستند و توانسته‌اند افق خویش را از سطح انتقال معلومات فراتر ببرند و ماندگار شوند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار