پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خوزستان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

اهواز (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۲۴ سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خوزستان به مناسبت سالروز تأسیس  سازمان دانش‌آموزی

متن پیام سید بهنام میرافضل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فرارسیدن بیست و یکم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران را خدمت جامعه بزرگ دانش آموزی و فرهنگیان ارجمند به ویژه اعضا، مربیان، مدرسان، کارکنان و پیشکسوتان این گستره عظیم، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در حالی بیست و چهارمین سالگرد این رویش مبارک از بطن نظام اسلامی را درکهن دیار پرگهر خود گرامی می‌داریم که در آغازین سال‌های چهل ساله دوم انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حکیم فرزانه نظام اسلامی قرار داریم. بیانیه ای که در کنار سایر اسناد راهبردی، چراغ راهی برای قشر نوجوان و جوان کشور و جامعه دانش آموزی و متولیان و تلاشگران این عرصه می باشد. نظر به ماموریت سازمان دانش آموزی که همانا زمینه سازی تربیت اجتماعی در کنار آموزش و پرورش رسمی است، این مجموعه ی پرشور در قامت یک نهاد تربیتی با داشتن ظرفیت های شایسته و قابلیت های غیر قابل انکار، از جمله سنگرهای تربیت نظام اسلامی در هجمه های امپراطوری رسانه‌ای نظام استکبار در جنگ ترکیبی - شناختی ایجاد شده از سوی آن می باشد. بر همگان است که این نهاد مبارک را قدر دانسته و در جهت بالندگی و تعالی آن از هیچ کوششی فرو گذاری نکنند.

بی تردید این مجموعه ارزشمند در خوزستان قهرمان در کنار سایر نهادها و بسترهای تربیتی با وجود اعضای مستعد و علاقمند در کنار مربیان و همکاران متعهد، توانمند و آگاه، با دستور کار قراردادن همفکری، همدلی و همکاری مبتنی بر دانش آموز محوری به سهم خود قابلیت سکانداری در زمینه سازی تربیت اجتماعی فرزندان استان را به منظور نقش آفرینی در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی را داراست.

اینجانب در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز مجدد مراتب تبریک و قدردانی خود به محضر تمامی دانش آموزان عضو، دانش آموز خبرنگاران، نمایندگان مجلس دانش آموزی، مربیان، مدرسان، پیشکسوتان و کلیه ی زحمت کشان این عرصه، سلامتی، توفیق و شادکامی برای تمامی عزیزان و خانواده های محترم شان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار