رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تقویت مشارکت اجتماعی در جامعه توسط اعضای سازمان دانش‌آموزی

تبریز(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهداف این سازمان، اعضای سازمان دانش‌آموزی را بعنوان رکن اصلی تقویت مشارکت اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت مشارکت اجتماعی در جامعه توسط اعضای سازمان دانش‌آموزی

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس این سازمان با همراهی دبیرستان تمام تشکیلاتی طالقانی شندآباد شهرستان شبستر در قالب اردوی پیشتازان که در اردوگاه الغدیر تبریز تشکیل شد ضمن تبریک این روز خجسته به تمام مربیان دلسوز سازمان، دانش‌آموزان و همچنین خبرنگاران خبرگزاری پانا گفت: هدف سازمان دانش‌آموزی ایجاد مشارکت اجتماعی در تمام زمینه های اعتقادی، سیاسی و اجتماعی است تا دانش‌آموزان بتوانند با بهره‌گیری از این توانمندی ها گام های بلندی را برای پیشرفت ایران اسلامی بردارند.

وی افزود: همکاری و مشارکت اجتماعی را باید اعضای گروه پیشتازان در اردوها تقویت کنند؛ چرا که این عزیزان بعنوان متولیان سازمان در برنامه های فرهنگی و گروهی شناخته می‌شوند و فعالیت های مثبت آنان به منزله پیشبرد اهداف بزرگ سازمان است.

معصومه مختاری خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از کرونا ارتباط با همسالان به واسطه فضای مجازی و استفاده از گوشی های همراه بسیار کمتر شد و این امر باعث مهارت های اجتماعی در دانش‌آموزان گردید که وظیفه سازمان است دانش‌آموزان را با سرگرم کردن در فعالیت های گروهی و اجتماعی به روال قبل بازگرداند.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تعلم در پایان افزود: تفکر و بصیرت کافی لازمه تامین آینده‌ای روشن با اهداف والا می‌باشد؛ دانش‌آموزان ما باید آداب معاشرت اجتماعی، مسئولیت پذیری و سایر مهارت ها را در سایه پدر و مادر و همراهی سازمان دانش‌آموزی با آموزش مربیان دلسوز فرا گیرند و سازنده آینده‌ای درخشان و پر ثمر برای کشور خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار