در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

سینما با همراهی فناوری به اقتصاد ملی کمک خواهد کرد

تهران (پانا) - دبیر اجرایی فراکسیون کارآفرینان مجلس در بازدید از غرفه خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ گفت سینما با همراهی فناوری می‌تواند به اقتصاد ملی و حل مشکلات زیادی کمک و انگیزه و امیدآفرینی کند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سینما با همراهی فناوری به اقتصاد ملی کمک خواهد کرد

علیرضا احمدیان دبیر اجرایی فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در گفت‌وگو با پانا درباره ضرورت توجه به فناوری‌های نوین در سینما بیان کرد: «سینما هنر بسیار مهمی است که می‌تواند به اقتصاد ملی و حل مشکلات کشور کمک کرده و انگیزه و امیدآفرینی کند. از این جهت سینما هنر بسیار مهمی برای مجلس شورای اسلامی نیز هست. ضمن اینکه زمینه اشتغال آفرینی و مشاغل تخصصی متعددی را در زیرمجموعه خود دارد.»

وی افزود: «اگر آمار دقیقی کسب کنیم، قطعا خواهیم دید جمعیت زیادی در حوزه سینما و صنایع وابسته به آن مشغول به کار هستند. حال اگر بتوانیم با بهره گیری از فناوری و نوآوری و کاربست هرچه بیشتر خلاقیت در سینما، مثل دیگر صنایع همگام با جهان حرکت کنیم، دستاورد قابل توجهی بوده است. امید است زیرساخت‌ها و نهادها و موسساتی نظیر بنیاد سینمایی فارابی که از نهادهای ارزشمند سینمای کشور است با استفاده از نیروهای خلاق و خوش فکر و ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز فنی کشور سازمانی پیشرو و پیشگام باشد.»

احمدیان با اشاره به حمایت مجلس از فعالیت‌های کارآفرینی و توسعه نوآوری در سینما عنوان کرد: «مجلس شورای اسلامی در خدمت کارآفرینان و ارزش آفرینان است تا در صورتی که کمک‌هایی برای شکل‌گیری فرآیندهای توسعه نیاز است ظرفیت‌هایش از جانب مجلس آماده شود و همچنین سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صنعت بزرگ سینما هستند، برای عرصه فرهنگ و هنر رسانه افتخارآفرینی کنند.»

خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تا جمعه ۲۲ اردیبهشت در غرفه شماره ۱۲۰ سالن شماره یک پارک فناوری پردیس میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار