حضور پژوهشگران نوجوان پژوهش‌سرای امام هادی(ع) در نمایشگاه‌های بین‌المللی اینوتکس

تهران (پانا) - پارک علم و فناوری پردیس از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ شاهد برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بزرگ اینوتکس بود و پژوهشگران نوجوان در آن شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پژوهشگران نوجوان پژوهش‌سرای امام هادی(ع) در نمایشگاه‌های بین‌المللی اینوتکس

در روز دوم این نمایشگاه پژوهشگران دبیرستان اشرفی اصفهانی منطقه ۱۷ به نمایندگی از میان پژوهشگران فعال در پژوهش‌سرای امام هادی (ع) با برپایی غرفه و ارائه کار در این نمایشگاه گوشه‌ای از فعالیت های انجمن های علمی و پژوهشی پژوهش سرای امام هادی (ع ) را به نمایش گذاشتند.

ترویج روحیه و فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در میان پژوهشگران نوجوان، عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران اسلامی، مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در زمینه پژوهش های علوم نوین، تاکید بر ضرورت پرورش تفکر خلاق در میان دانش آموزان از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای شناسایی خلاقیت ها و ظرفیت های دانش آموزان در حوزه های مختلف علوم زیستی، نانو فناوری، سلول های بنیادی و غیره است.

نمایشگاه‌های دانش آموزی در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت نسل آینده ساز ایران اسلامی در زمینه کارآفرینی و فرهنگ خودکفایی و خود اتکایی موثر و مفید است.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های متعددی برای ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان و بازدیدکنندگان نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار