معلمی یک هنر است

تهران(پانا)- بهترین کلام برای تشریح معلم، همان است که شهید رجایی ، معلمی را هنر خواند به این معنا که هر کس به میزان توانایی خویش می تواند این هنر را به عرصه ظهور برساند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمی یک هنر است

سینا حسنی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در حاشیه تجلیل از ۱۰۰۰ مدیر و معلم منطقه ۱۵ بیان کرد: اگر بخواهیم معلمی را شرح دهیم بهترین کلام جمله شهید رجایی است که می فرمایند معلمی شغل نیست معلمی هنر است.

حسنی ادامه داد: معلمی شغلی است که از ابتدا وجود داشته و تا انتها نیز وجود خواهد داشت در تمامی ادیان به خصوص در دین مبین اسلام پیامبران الهی به عنوان معلمی بودند که درس زندگی می دادند بر همین اساس جمله معلمی شغل انبیاست جمله ای بسیار درست است.

وی بیان کرد: معلم تنها محدود به محوطه کلاس و مدرسه نیست معلم در همه جا معلم است و به دیگران علم آموزی می‌کند بر همین اساس معلم یک فرد تاثیر گذار است که نقش مهمی را در تشکیل جامعه ایفا می کند معلم یک ستون برای هر کشور است چرا که نسل جوان هر کشور بدست معلمان آن کشور تعلیم داده می شوند معلم با پرورش دانش آموزان در واقع نبض اقتصاد نبض علم نبض صنعت و نبض جامعه را در دستان خویش دارد و تجلیل کردن از مقام معلم تنها نباید به یک روز و یا یک هفته محدود بشود بلکه در تمامی اوقات باید تکریم معلم را پیشه گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در جهت تکریم از معلمین عزیز اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم کرد و در این ستاد تمامی تمرکز بر روی تجلیل هر چه بهتر از معلمان بوده است از جمله همایش تجلیل از ۱۰۰۰ مدیر و معلم منطقه ۱۵ که با آیتم های مختلف و جذابی همراه بود در روز یکشنبه در سالن پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

*دانش آموز خبرنگار: امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار