همایش ۱۰۰۰نفری خانواده بزرگ فرهنگیان

تهران ( پانا )- به مناسبت کسب عناوین و رتبه های فرهنگیان منطقه ۱۵ ، مراسمی ویژه در جهت تقدیر و تجلیل از معلمان و همکاران دلسوز و ارجمند فرهنگی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ۱۰۰۰نفری خانواده بزرگ فرهنگیان

مطلب غفاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در سخنانی ضمن خوش آمد گویی و تشکر از زحمات همکاران عنوان کرد: امروز روز بزرگداشت شیخ کلینی است. شیخ کلینی از جهات مختلف برای ما حائز اهمیت است که مهمترین آن و وجه تشابه، این است که ایشان معلم بودند و جایگاه معلم جایگاه بسیار بالایی است که مقام معظم رهبری درباره ایشان و جایگاه معلم به صورت ویژه و مفصل صحبت کرده و به مقام و جایگاه معلم را از منظر مختلف شکوهمند و ستودنی عنوان کردند.

وی افزود: در جامعه امروزی ملاک مقایسه پیشرفت های کشور، میزان سطح سواد است و این سواد بستگی به معلم ها و مدارس دارد. یعنی هر کشوری که از لحاظ معلم های نمونه و مدارس عالی کم و کاستی نداشته باشد، بی شک جزء بهترین و موفق ترین کشورهای دنیا خواهد بود.

سپس حسین خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش منطقه ۱۵ گفت: اردو یک روزه مربیان پیش دبستانی، چاپ زیست نام معلمان منتخب منطقه ای و استانی در قالب کتاب، اردوی کوه پیمایی، دیدار از خانواده همکاران بیمار، تقدیر از مدیران بازنشسته از سال ۱۴۰۰ به بعد به همراه خانواده، اردوی یک روزه آموزش دهندگان سواد آموزی، ارائه خدمات درمانی رایگان، رونمایی از سرود ویژه منطقه و پذیرایی و صرف شام و مواردی از ویژه برنامه های مربوط به هفته معلم بوده است که بعد از بررسی های به عمل آمده و پایش فعالیت های برتر، از برگزیدگان موضوعات مختلف به تفکیک، تقدیر شد.

در ادامه مراسم، برنامه های شاد و مفرحی از جمله نمایش های طنز و هنرنمایی برگزار شد که لحظاتی شاد و هیجان انگیز برای حاضران برنامه به وجود آورد و همچنین از معلمان، معاونین و مدیران نمونه منطقه ای و استانی و همکاران منتخب در همایش ها و مسابقات و موضوعات مختلف تجلیل و جوایز، تندیس و لوح هایی به منظور سپاسگزاری از زحمات بی شمار آنان تقدیم شد.

*مهلا غلامحسینی؛ خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار