معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری سومین دوره مسابقه نقاشی «پوپک» با محوریت «زیبایی‌های شهر من»

اصفهان (پانا) - معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری دوره سوم مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان اصفهان با عنوان «پوپک» با محوریت «زیبایی‌های شهر من» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین دوره مسابقه نقاشی «پوپک» با محوریت «زیبایی‌های شهر من»

محمد صادق سجادزاده با اعلام این خبر گفت: دوره سوم مسابقه بین المللی نقاشی «پوپک» برگزار می شود تا کودکان سرتاسر جهان ایده های خود را درباره زیبایی های شهرشان به تصویر بکشند و تحلیل خودشان را از این موضوع ارائه دهند.

وی از مشارکت قابل توجه سایر نهادها در برگزاری این رویداد بین المللی خبر داد و افزود: اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ظرفیت خوبی را جهت برگزاری این رویداد فراهم کردند.

سجادزاده ابراز امیدواری کرد که برگزاری سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی «پوپک» گام موثری در راستای تقویت هویت شهری کودکان جهان، ایران و اصفهان باشد.

لازم به ذکر است، دومین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان اصفهان (پوپک) با محوریت «شغل‌های شهر من» در هفته فرهنگی اصفهان برگزار و چهار هزار و۶۰ اثر تخصصی و حرفه‌ای برای دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که سهم کودکان کشورمان سه هزار و ۲۷۰ و کودکان خارجی ۷۹۰ اثر بود.

شهرهای اصفهان، آذربایجان غربی، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه داشتند و کودکان و نوجوانان کشورهای ارمنستان، روسیه، بلاروس، ترکیه، ترکمنستان، مالزی، هند، تایلند، تاجیکستان، گرجستان، اکراین، چین، کره، فیلیپین، سریلانکا و ونزوئلا نیز آثارشان را برای این جشنواره ارسال کردند.

دانش آموز خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار