معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

اولویت‌بندی‌های اجرای سیاست‌ها تدوین شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد معاونت پرورشی استان‌ها در راستای اجرای سیاست‌ها، جدول زمان‌بندی و اولویت‌بندی را برای چند ماهه آینده تهیه و تدوین کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌بندی‌های اجرای سیاست‌ها تدوین شود

اصغر باقرزاده در نشست تخصصی معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان شیراز با تشریح تفسیر آیاتی از کلام الله مجید اظهار کرد: خروج از ظلمات و ورود به نور، بالاترین سطح تحول است و تحول، امری تدریجی است و انسان مستمرا باید از تاریکی خارج و به نور وارد شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان افزود: فهم آموزش و پرورش از سوی مسئولین، تحول مستمر، لزوم اجرای امور و برنامه‌های پرورشی در مدارس، تبیین سبک زندگی ایرانی - اسلامی در مدارس، تقویت هویت ملی و اسلامی دانش‌آموزان و ... از جمله مواردی بود که حضرت آقا به آن اشاره کردند.

باقرزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از برنامه‌های ما اطلاع و بر آنان احاطه کامل دارند چنان که در فرمایشات روز معلم از فعالیت‌های پرورشی تقدیر کردند، نقطه قوت حوزه پرورشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها برای اجرایی کردن سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کنند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی استان‌ها در راستای اجرای سیاست‌ها، جدول زمان‌بندی و اولویت‌بندی و ... را برای چند ماهه آینده تهیه و تدوین کنند.

وی اضافه کرد: برای اجرای سیاست‌ها نیاز به نرم‌افزار داریم لذا اپلیکیشن نورینو، یکی از ابزارهایی است که می‌تواند برنامه‌های معاونت پرورشی را سامان دهد و دانش‌آموز در حوزه‌های مختلف می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نورینو، سامانه جامع فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است و محور نرم‌افزار، فعالیت‌های دانش‌آموز است لذا هریک از دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آن، برنامه مورد علاقه خود را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار