مسئول بسیج فرهنگیان ملارد خبر داد:

اولین نشست شورای بسیج اقشار در کانون بسیج فرهنگیان ملارد برگزار شد

ملارد (پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان ملارد از برگزاری اولین نشست شورای بسیج اقشار در سال ۱۴۰۲ با محوریت هیئت‌های اندیشه‌ورز و بررسی برنامه‌های ابلاغی به میزبانی کانون بسیج فرهنگیان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست شورای بسیج اقشار در کانون بسیج فرهنگیان ملارد برگزار شد

رضا حضرتقلی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: نشست شورای بسیج اقشار در سال1402 به صورت ماهانه برگزار شده و گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در بسیج فرهنگیان ارائه شد.

حضرتقلی گفت: در ادامه نشست، علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ملارد، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی در پایگاه‌های شهرستان، گفت: ما هر سال به دو نوبت می‌توانیم در خدمت مردم باشیم و با اقشار متفاوت در این جلسات و مراسمات ارتباط داشته باشیم، این جلسات برای بررسی مشکلات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: سال آینده قرار است کنگره شهدای استان تهران با یادواره شهدا برگزار شود و در خصوص سیاست ما در بسیج باید بگویم به ظرفیت رساندن پایگاه‌ها، همکاری جوانان و استفاده از تجربیات ارزشمند همه اقشار جز رکن‌های مهم بسیج است و باید برای هر قشر یک یا چند پایگاه تشکیل شود و برای موج‌آفرینی در سطح شهر و افزایش همدلی و همکاری این برنامه‌ها برگزار شود.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان ادامه داد: دشمنان پس از اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به دنبال تجدید و راه‌اندازی دوباره درگیری در سطح کشور هستند که مردم با تجمع در مراسمات مختلف می‌توانند مظهر اتحاد شوند و ارزش‌های خود را حفظ نمایند چرا که دشمنان با دیدن اتحاد و همبستگی مردم رکب می‌خورند و عقب‌نشینی می‌کنند، همچنین با تجمع می‌توانیم افراد ارزشمند جامعه را بشناسیم و قدردان زحمات آنها باشیم.

حضرتقلی با توجه به سخنان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ملارد، با اشاره به شعار سال تصریح کرد: برای رشد تولید باید به فکر حل مشکلات کارگران، اصناف و کارخانه ها باشیم، البته لازم به ذکر است که همه اقشار در رشد تولید و مهار تورم نقش دارند و می‌توانند با حمایت از تولید داخلی به رشد تولید کمک کنند و در جایگاه خود مفید باشند، ما باید خلاق باشیم و چهره جلوه‌های فرهنگی را نباید مخدوش کنیم، به طور مثال برای موضوع حجاب باید مبتکرانه امر به معروف انجام شود و با اهداف مشخص و معینی پای کار بیاییم.

در پایان این نشست، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد با حضور در محل بسیج فرهنگیان از مسئول کانون بسیج فرهنگیان تقدیر کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار