نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

رفع دغدغه فرهنگیان مورد توجه باشد

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رفع دغدغه فرهنگیان مورد توجه باشد، گفت گسترش علم و فرهنگ لازمه جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رفع دغدغه فرهنگیان مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در آیین بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان، افزود: معلمی شغل انبیا است و تربیت و احترام به عالِم در دین مبین اسلام جایگاه ویژه دارد و مقام معلم مقامی والا است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: بالاترین هدف خلقت، شناخت و عبادت است و بهترین مردم فردی است که عاشق عبادت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: شمار زیادی از افراد همیار نیازمندان، از قشر فرهنگیان هستند و این گزارش‌ها نشان از اهمیت نقش اجتماعی معلمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: معلمان با ارائه نکات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور را برای نقش‌آفرینی در آینده آماده می‌کنند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: عدالت در مقابل تبعیض، صبر، تحمل سختی‌ها با وجود مشکلات، اهتزار پرچم تعلیم و تربیت و آموزش نظم، از جمله ویژگی‌های معلمان شایسته است.

موسی‌الرضا کفاش خاطرنشان کرد: کلام معلم باید محترم شمرده شود و او را بزرگ داشت و معلم نیز در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان سعی و تلاش کامل داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار