حریق سنگین نیروگاه شهید عباسپور خاموش شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه حادثه حریق در نیروگاه شهید عباسپور مصدومی نداشته است، گفت این حریق در یکی از برج‌های خنک کننده نیروگاه رخ داده بود که خاموش شد، اما پاک‌سازی کلی زمان‌بر است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حریق سنگین نیروگاه شهید عباسپور خاموش شد

به گزارش ایسنا سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در خصوص حادثه آتش‌سوزی نیروگاه شهید عباسپور، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۸ امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، وقوع حریق در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران امدادی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حریق در کمترین زمان ممکن کنترل شد و نیازی به تخلیه ساکنان نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این حریق در یکی از برج‌های خنک کننده نیروگاه رخ داده بود که خاموش شد، اما پاک‌سازی کلی زمان‌بر است.

حریق در برج خنک‌کن واحد چهار نیروگاه

آتشپاد دوم مهدی مرادیان نیز در این باره، اظهار کرد: امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، وقوع حریق سنگین در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر، گزارش شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مصدومی از این حادثه گزارش نشده است، افزود: این حریق در برج خنک‌کن واحد چهار نیروگاه رخ داده بود و تاکنون ۲۰ دستگاه اطفائیه و آبرسان به محل حادثه اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر تصریح کرد: از دستگاه‌های اطفائیه اعزامی، یک دستگاه آبرسان به همراه چهار دستگاه اطفائیه سنگین از آتش‌نشانی خمینی‌شهر، سه دستگاه اطفائیه از درچه و مابقی از سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شده است.

حریق نیروگاه شهید عباسپور مصدومی نداشت

عباس عابدی نیز، اظهار کرد: امداد خواهی در راستای امدادرسانی به حریق نیروگاه عباسپور از مرکز اورژانس اصفهان انجام نشده است.

وی افزود: با وجود نبود امداد خواهی، اورژانس اصفهان با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی اقدام به اعزام آمبولانس به محل حادثه کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: این حادثه مصدوم نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار