معاون اجرایی رئیس‌‌جمهوری:

جمعیت هلال احمر، نماد اتکا به ظرفیت‌های مردمی و از جنس خود مردم است

تبریز (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری جمعیت هلال احمر را نماد اتکا به ظرفیت‌های مردمی و از جنس خود مردم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال احمر، نماد اتکا به ظرفیت‌های مردمی و از جنس خود مردم است

محسن منصوری در اجتماع ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن‌ساز به مناسبت گرامی‌داشت هفته هلال احمر در تبریز، گفت: دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم و جوانان برنامه ریزی کرده و با راه انداختن انواع جنگ های ترکیبی، به دنبال از بین بردن روحیه امید در جامعه است که با وجود جوانان غیور و روحیه هلال احمری، این آرزو را به گور خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد متعالی است، اظهار کرد: هلال احمر ایران همزمان که وظایف صلیب سرخ را انجام می دهد و ویژگی ها و مسئولیت های این نهاد بین المللی را دارد، اما یک ویژگی بارز و تفاوت مهم هم دارد که نماد عزم، اراده، روحیه مومنانه و توانمند و مبتکرانه است.

نماینده رئیس جمهور در شورای عالی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر نهادی مبنتی بر ظرفیت مردم است، اذعان کرد: طبق فرمایشات رهبری، هر جا کار به مردم سپرده شد گره ها و مشکلات برطرف می شود و هلال احمر امروز این ویژگی بارز را دارد و رافع مشکلات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی، چابک، چالاک و فعال است و بیش از یک میلیون عضو افتخاری دارد و این رمز موفقیت این نهاد در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی بوده که فی‌نفسه ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار