رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران:

در منطقه 12 شهرداری تهران پله برقی وجود ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت در مناطق 12،7،4 و یک وضعیت خوبی در حوزه پله برقی وجود ندارد و در منطقه 12 به هیچ وجه پله برقی وجود ندارد. 

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
در منطقه 12 شهرداری تهران پله برقی وجود ندارد

جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده گفت: مسئولان شهرداری تهران در این رابطه گزارش دادند و بازدیدی از پل‌های عابر مکانیزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در تهران 119 پل عابر با پله برقی وجود دارد و طی بررسی های 48 ساعت گذشته مجموعا 57 دستگاه با نقایصی مواجه هستند و 15 پل به‌صورت کامل غیر فعال هستند و 52 درصد پل‌ها سالم، 35 درصد دارای کمی نقص و 13 درصد کاملا غیر فعال هستند.

تشکری هاشمی گفت: 465 پله برقی در تهران شناسایی شد که 112 یونیت غیر فعال و دارای نقص و 353 دستگاه فعال بودند و 76 درصد پله‌ها فعال و 24 درصد دارای نقص هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه نگهداری برعهده سازمان زیباسازی است. عملا مشاهده می‌شد در مناطق 17،18 و 19 وضعیت خوبی وجود دارد و در منطقه 1 وضعیت نامطلوب است و 70 درصد پله‌های این منطقه خراب هستند.

وی گفت: در مناطق 12،7،4 و یک وضعیت خوبی در حوزه پله برقی وجود ندارد و در منطقه 12 به هیچ وجه پله برقی وجود ندارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در چند ماه اخیر یک پل مکانیزه در نبوت جمع آوری شد، گفت: پله های برقی فعال قالب هستند و برخی پله های برقی در روزهای خاص فعال هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: روند نگهداری پل های عابر پیاده رو به بهبود است و البته باید نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار