به مناسبت هفته معلم

برگزاری همایش کوهپیمایی فرهنگیان با حضور ۴۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم همایش کوهپیمایی معلمان تربیت بدنی، مراقبین سلامت و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه رود رونه کوه خامی شهرستان باشت  برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کوهپیمایی فرهنگیان با حضور ۴۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در جمع مربیان تربیت بدنی و مراقبان سلامت گفت: درس تربیت بدنی در مدارس برای تقویت و ایجاد انگیزه میان دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در مدارس جدی گرفته شود.

حسنعلی عزت خواه با تقدیر از اقدامات خوب معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان، از مربیان تربیت بدنی خواست برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان در مدارس نگاه ویژه ای داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همایش کوهپیمایی معلمان تربیت بدنی، مراقبین سلامت و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب بخش همگانی ورزش فرهنگیان، یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و گرامیداشت هفته معلم در دو بخش مجزا خواهران در منطقه رود رونه کوه خامی شهرستان باشت با استقبال پرشور فرهنگیان سراسر استان برگزار گردید.
فرشید کرمی، با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از مربیان تربیت بدنی و مراقبان سلامت در این همایش کوهپیمایی حضور داشتند گفت: این همایش با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مربیان تربیت بدنی و سلامت برای ایجاد انگیزه بیشتر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار