مدیر یک آموزشگاه استثنایی در تبادکان:

دانش‌آموزان استثنایی توانایی‌ها و استعدادهای خاصی دارند

مشهد (پانا) - مدیر یک آموزشگاه استثنایی در تبادکان خراسان‌رضوی عنوان کرد دانش‌آموزان استثنایی توانایی‌ها و استعدادهای خاصی دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان استثنایی توانایی‌ها و استعدادهای خاصی دارند

سعیده ایران پرست، مدیر آموزشگاه عفت السادات طغرایی در گفت وگو با پانا گفت: «دبستان ابتدایی مختلط عفت السادات طغرایی تبادکان در استان خراسان رضوی از جمله بهترین مدارس دولتی است که به دانش آموزان مقطع دبستان دوره اول و دوم خدمات آموزشی ارائه می دهد‌.»

وی اظهار کرد: «از سال ۹۷ مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد. دانش آموزان این مجموعه ۳۲ نفر هستند که ۱۹پسر و ۱۳ دختر در دو مقطع دوره اول و دوم دبستان مشغول به تحصیل هستند.»

وی در خصوص وضعیت دانش آموزان بیان کرد: «دانش آموزان این آموزشگاه از لحاظ هوشی عادی بوده ولی از لحاظ فیزیکی ناتوان جسمی حرکتی هستند، ولی کتاب های مدارس عادی در این مجموعه تدریس می شود. این دانش آموزان می توانند در دوره های بالای تحصیلی ادامه تحصیل دهند.»

ایران پرست در ادامه عنوان کرد: «در این آموزشگاه فعالیت های ورزشی، مسابقات فرهنگی، هنری و علمی برگزار می شود.»

وی با بیان اینکه بچه های معلول بچه های خیلی دوست داشتنی هستند، در مورد ارتباط خود با بچه ها بیان کرد: «دانش آموزانم را مانند فرزندانم دوست داشته و عاشقانه دوستشان دارم و تا حد ممکن من و همکاران در تلاش هستیم تا نیازهای این دانش آموزان را مرتفع کنیم.»

وی در پایان گفت: «در این مدارس از معلمان با مهارت های ویژه استفاده می شود.»

دانش آموز خبرنگار: غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار