درخشش دختران دانش‌آموز شهرستان‌قدس در مسابقات طناب‌زنی

شهر قدس( پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس ازدرخشش دختران دانش‌آموز شهرستان قدس، در مسابقات طناب‌زنی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران دانش‌آموز شهرستان‌قدس در مسابقات طناب‌زنی

حمید سارانی با اعلام این خبر گفت: مسابقات دانش‌آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته طناب‌زنی با حضور تیم‌های شرکت کننده از مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران، به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات در تاریخ 11 اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های شرکت کننده از مناطق مختلف استان آغاز و در پایان این مسابقات تیم خوب شهرقدس در مقاطع تحصیلی ابتدایی, متوسطه اول و متوسطه دوم، به ترتیب موفق به کسب مقام های اول و دوم و سوم این دوره از مسابقات شدند.

سارانی در ادامه گفت: در پایان این مسابقات، با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسئول انجمن طناب زنی استان به تیم های برتر، کاپ قهرمانی و مدال اهدا شد.

وی در پایان کسب این موفقیت را به دانش آموزان تیم منتخب شهر قدسی، تبریک گفت، و از زحمات سحر نصیری منش، مسئول انجمن طناب زنی شهرستان و سرمربی تیم و همچنین نیتاشفیعی وکوثر عسگری، برای اعزام وآماده سازی تیم طناب زنی شهرستان قدس به این مسابقات تشکر و قدردانی کرد .

خبرنگار دانش آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار