مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

معلمان افسران مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن هستند

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد معلمان افسران مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان افسران مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن هستند

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی ابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم ابراز امیدواری کرد تا در راه رضای خداوند گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: معلمین سربازان گمنام نظام اسلامی هستند و در گردنه های سخت، معلمان همواره همراه بوده اند. اگر به معلمان توجه ویژه وجود داشته باشد پیشرفت محقق می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان افزود: امروز در آستانه شبیه خون جبهه دشمن قرار داریم و معلمان افسران مبارزه با دشمنان و مبارزه با این شبیه خون و ناتوی فرهنگی هستند.

علی درویشی اضافه کرد: در قضایای اخیر معلمان آموزش و پرورش استان در برابر تمام تکانه ها مقاومت جدی داشتند و حتی یک روز مدرسه ای تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) برای طول عمر معلمان دعا می کرد گفت: معلم همانند ستاره سهیل است و با درخشش خود باعث پیشرفت جامعه می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با ارائه گزارش در مورد روز معلم و تجلیل از معلمان استان افزود: علاوه بر اینکه جلوه های ویژه معلمی در سطح استان ثبت و نشر داده شد، برای همه ی شهرستان ها نماینده هایی ارسال شده تا پیام تبریک و خسته نباشید برای همکاران شهرستان ها ابلاغ گردد. همچنین اینکه زنگ سپاس معلم در همه مدارس نواخته شده است.

علی درویشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های پرورشی، آموزشی و ورزشی افزود: در حوزه ورزشی ۲۳۰۰۰ متر زمین چمن درون مدرسه ای به مدارس اضافه شده همچین در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساماندهی اردوگاه ها زمین اردوگاه ملی به استان ایلام در حال واگذاری است.

وی ادامه داد: برای ۱۰۰ درصد دانش آموزان بدو ورود، کلاس تشکیل خواهد شد و ۱۰ مدرسه فقط برای تدریس یک دانش آموز تشکیل شده و این کار در دنیا بی نظیر است. ۱۱۰۰۰ نفر جشن تکلیف دانش آموزی و نماز جماعت و افطاری برپا شده است. همچنین اینکه دانش آموزان استان موفق به کسب بیش از ۳۰ مقام فرهنگی شدند و سرود همسرایان در ۲۲ بهمن برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: در حوزه آموزش نیز برای اولین برای بار ۴۰۰ نفر از دانش آموزان المپیادی با حضور اساتید کشوری کلاس ها و کارگاه های توجیهی برگزار و در حوزه های المپیاد های کشوری دانش آموزان استان مدال های رنگارنگی کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار