برپایی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش در نماز جمعه کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه شورای معاونان و کارشناسان نواحی یک و دو به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در نماز جمعه کرمان پرداخت و دستورات لازم را درباره آنها صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش در نماز جمعه کرمان

به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به ‌ویژه نماز‌گزاران و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط به آموزش و پرورش استان و شهر کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه شورای معاونان آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در محل اقامه نماز جمعه کرمان در محل میز خدمت واقع در مصلی امام علی (ع)، با نمازگزاران کرمانی از نزدیک ملاقات کرد.

بر این اساس، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان،با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه ضمن اقامه نماز با حضور صمیمانه در جمع شهروندان کرمانی و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر پاسخگویی مدیران و خدمتگزاری و دیدار نزدیک با آحاد مردم و حل مشکلات شهروندان، پاسخگوی سئوالات مردم بود.

رضا رضایی پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و شهروندان کرمانی، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

گفتنی است: شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان در میز خدمت جهادی مصلی امام علی علیه السلام کرمان پاسخگوی سوالات مردمی که در خصوص رتبه بندی معلمان، ثبت نام دانش آموزان ، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، نقل و انتقالات فرهنگیان، امور مالی و اداری و مشاوره تحصیلی و تخصصی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار