مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران:

آموزش و پرورش و مساجد، اولویت‌هایی مهم در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هستند

بهارستان یک (پانا)- مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با حضور در نمازجمعه بخش گلستان، آموزش و پرورش و مساجد را از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و مساجد، اولویت‌هایی مهم در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین فتاحی، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در نماز جمعه بخش گلستان این هفته، اظهار کرد: در سطح استان تهران ۳۸ نماز جمعه برگزار می‌شود که استان تهران یکی از استان‌های موفق در برگزاری نماز جمعه است؛ همانند نماز جمعه بخش گلستان که به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور برگزار می‌شود و مردم حضور پرشوری در آن دارند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از امام جمعه بخش گلستان و ستاد برگزاری نماز جمعه گفت: دو اولویت مهم در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دنبال می‌شوند؛ اولویت اول آموزش و پرورش و اولویت دوم مساجد هستند و مسئولین فراموش نکنند که در کنار اولویت اول، باید پیگیر مشکلات مردم و در صدد برطرف کردن آنها باشند.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در ادامه گفت: آموزش و پرورش نقش بسزایی در مساجد و امور فرهنگی دارند و بنده از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و معلمان توانمند قدردانی می‌کنم و امیدوار هستم با تلاش و زحمات شما، آینده‌سازان ایران، این کشور اسلامی را به بهترین نحو بسازند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلابی‌مان مساجد، پایگاه کارهای نیک هستند و ما به عنوان یک مسئول وظیفه داریم تا در راستای بهبود مساجد کشورمان تلاش کنیم؛ ما باید با سخت‌کوشی، مساجد کشورمان را به مساجد تراز تبدیل کنیم تا مردم بتوانند برای رفع هر مشکلی به مساجد مراجعه کنند و با راهنمایی ائمه جمعه و پیگیری ستاد برگزاری نماز جمعه، مشکلات خود را رفع کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار