مدیر دبستان مزرعه دختران صفادشت مطرح کرد

دیدار دانش‌‌‌آموزان دبستان مزرعه صفادشت، با خانواده شهید در هفته معلم

ملارد(پانا)- مدیر دبستان مزرعه صفادشت از دیدار جمعی از دانش‌آموزان این مدرسه با مادر شهید خسرو بیات با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی و اهداف شهدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌‌‌آموزان دبستان مزرعه صفادشت، با خانواده شهید در هفته معلم

فرشته رمضانلو، مدیر دبستان مزرعه دختران صفادشت در تشریح این فعالیت تربیتی گفت: به مناسبت هفته معلم، تعدادی از دانش‌آموزان آموزشگاه مزرعه دختران به همراه مربیان خود ضمن حضور در منزل شهید خسرو بیات، قدردانی خویش را از مجاهدت و ایثارگری شهیدان که به واقع، معلمین واقعی بشریت هستند، ابراز کردند.

وی ادامه داد: شهدا در جامعه نقش هدایت‌گری دارند لذا باید دانش‌آموزان را با زندگینامه شهدای دانش آموز و فلسفه ایثار و شهادت آشنا کنیم تا شناخت آنان از اهداف دفاع مقدس و شهیدان ارتقاء یابد.

مدیر دبستان مزرعه، افزود: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نو، معرفی خانواده‌های شهدا به دانش‌‌‌آموزان است و آشنایی از نزدیک راهی ملموس‌تر برای درک زندگی شهدا می‌‌‌شود‌‌.

وی دیدار با خانواده شهدا را یکی از فعالیت‌های تربیتی مدرسه در راستای آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی شهدا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تربیتی در کنار فعالیت‌های آموزشی مفید و موثر است، بنابراین لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، دانش‌‌‌آموزان را در تمام ابعاد پرورش دهیم و این رسالت واقعی معلمان است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار