سومین نشست یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۵مشهدمقدس برگزار شد

مشهد(پانا) - سومین نشست یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۵مشهدمقدس با حضور معاون سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۵مشهدمقدس برگزار شد

این نشست، با حضور اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه ۵ در محل سالن اجتماعات دبیرستان نمونه دولتی امام حسین علیه السلام برگزار شد.

در این نشست دانش آموزان با ایراد سخنرانی برخی از مشکلات موجود در فضای آموزش و پرورش را بیان کردند و به ارائه طرح و پیشنهاد در جهت رفع نقاط ضعف پرداختند.

احدغایتی رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه ۵مشهدمقدس در این نشست گفت:اغلب ما در حوزه فرهنگ؛ به جای توسعه فرهنگی،فرهنگ توسعه را پیش می گیریم که این اشتباه محض است .

وی همچنین افزود: برگزاری این گونه نشست ها در مدارس قطعا باعث هم افزایی بین اعضای مجلس با دانش آموزان کف مدرسه می‌شود.

وی نیز گفت: اگر بخواهیم که نقدی کارساز داشته باشیم که قطعا بدرد بخورد نیاز است علاوه بر بیان نقاط ضعف ،نقاط قوت رانیز بیان کنیم و صرفا اینگونه نباشد که دنبال نقد باشیم بلکه باید سعی کرد علاوه بر نقد کردن راهکار و پیشنهاد هم نیز بیان کنیم تا نقد کار ساز باشد.

وی در ادامه نیز افزود: در اتفاقات اخیر کشور شاهد بودیم که عوامل دشمن نسبت به عوامل خودی بیشتر متحد بودند و این در عوامل خودی یک ضعف است که باید رفع شود، در مدرسه خود نیز اغلب شاهدیم که دانش آموزان عضو تشکلات به دنبال سنگ اندازی جلوی پای یکدیگرند که این یک اشتباه مطلق است.

دانش آموز خبرنگار:محمد جواد نظری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار