رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

تربیت مدرسین توانمند از اهداف ماست

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت تربیت مدرسین توانمند و پر‌تلاش از اهداف پیش روی سازمان دانش‌آموزی است که به لطف خدا امسال محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت مدرسین توانمند از اهداف ماست

محمود رجبی‌پور ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم، با تشکر از مسئولین و مربیان توانمند سازمان دانش‌آموزی در شهرستان‌ها و مناطق در جلسات برخط دو قطب 1 و 2 گفت: بزرگترین برنامه‌ای که پیش رو داریم اردوی ملی است که باید از تمام ظرفیت سازمان استفاده کرده و مثل همیشه ثابت کنیم که اعضای سازمان دانش‌آموزی سخت‌کوش و توانمند هستند و با پشتکار به خواسته‌های خود می‌رسند.

وی جذب نیروهای مستعد و توانمند را یکی از برنامه‌های پیش روی سازمان اعلام کرده و افزود: فضای سازمان دانش‌آموزی آمادگی اجرای هر گونه برنامه‌ای را دارد، بنابراین نیروهایی را نیاز داریم که بتوانند پا به پای این نسل جوان و پویا عاشقانه فعالیت کنند.

رجبی‌پور افزود: قدردان مربیان فعال سازمان هستیم و به خود می‌بالیم که عاشقانه در جهت تعالی اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنیم.

رجبی‌پور گفت: با توجه به نزدیک شدن سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی باید از اعضای فعال تقدیر بعمل آید و در این روز به معرفی بیشتر سازمان دانش‌آموزی بپردازیم.

لازم به ذکر است در دو جلسه مجزا که برای قطب 1 ( رودبار جنوب، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، ریگان، نرماشیر، فهرج، بم، منوجان) و قطب 2 (سیرجان، بافت، رابر، ارزوئیه، راور، کوهبنان، نوق، کشکوئیه، شهربابک، گلباف، شهداد) برگزار شد، مسئولین شهرستان‌ها و مناطق، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار