معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد: 

برگزاری چهل و یکمین جشنواره امید فردا در شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از رقابت ۷۶۰ دانش‌آموز متقاضی حضور در رشته سرود گروهی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا و داوری این رقابت‌ها در کانون فرهنگی تربیتی استانی سمیه،جهت راه‌یابی منتخبین به مرحله کشوری این جشنواره، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و یکمین جشنواره امید فردا در شهرستان‌های استان تهران

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزش و پرورش را سرآغاز تحولات ارزشمند در عرصه فرهنگی دانست و در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در آموزش‌وپرورش باعث ایجاد تحول درعرصه فرهنگی و هنری کشور می‌شود، زیرا برای نهادینه کردن هر تحول و رخداد مطلوب در جامعه، می‌بایست ابتدا از آموزش‌وپرورش این تحول را آغاز کنیم.

وی از حضور فعال دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خبر داد و در تشریح آمار شرکت کنندگان گفت: از تاریخ ۹ الی ۱۶ اردیبهشت ماه این رقابت ادامه دارد و تا به امروز، ۷۶۰ نفر دانش‌آموز در بخش سرود گروهی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا از مناطق بیست‌ویک‌گانه شهرستان‌های استان تهران، با هم به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در خصوص آثار رشته های گروهی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، تصریح کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده از سوی مناطق شهرستان‌های استان تهران در ۳۸ گروه سرود ، در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه، در این دوره از جشنواره حضور دارند، که آثار اجرا شده توسط این گروه‌ها در حال داوری است.

دهنوی ضمن اشاره بر توانمندی دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، از راه‌یابی منتخبین جشنواره به مرحله کشوری خبرداد. در ادامه جدول زمان بندی برگزاری مرحله حضوری رشته‌های سرود گروهی، تئاتر عروسکی و صحنه‌ای شهرستان‌های استان تهران در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری ارائه می‌شود:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار