فرماندار گلوگاه:

روانشناسان ‌و مشاوران، مدافعان سلامت اجتماعی هستند

گلوگاه (پانا) - فرماندار شهرستان گلوگاه گفت روان شناسان و مشاوران، مدافعان سلامت اجتماعی هستند؛ رسالت اصلی آنان بالابردن امنیت روانی در میان افراد جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
روانشناسان ‌و مشاوران، مدافعان سلامت اجتماعی هستند

مهدی داودی در همایشی به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور که با حضور رییس اداره امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش مازندران، مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، روسای شبکه بهداشت و بهزیستی، کارشناسان مشاوره اداره کل و جمعی از مشاوران و روانشناسان شهرستان برگزار شد بر اهمیت مشاوره به خصوص در نظام آموزش و پرورش تأکید کرد.

داودی عنوان کرد: با توجه به اهمیت مشاوران‌ در مدارس، حضور این تعداد مشاور در مدارس قابل قبول نیست، بنابراین انتظار داریم کمبود تعداد مشاوران در مدارس جبران شود.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در این همایش گفت: این روز فرصتی است تا تلاش‌های اثربخش متخصصانِ روان‌شناسی و مشاوره، در کاهش رنج ها و حل مشکلات انسان‌ها ارج نهاده شود؛ کارشناسانی که دغدغه حرفه‌ای ایشان، التیام بخشیدن رنج‌های روان‌شناختی و گره‌گشایی از مسایل تحصیلی، شغلی، ارتباطی و معنوی انسان‌هایی است که در این که در این زمینه‌ها به خدمات تخصصی نیاز دارند.

در پایان این مراسم از مشاوران و فعالان عرصه روانشناسی با اهدای لوح، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار