نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

معلم باید قله‌نشین باشد تا دانش‌آموز فاتح قلّه‌های دانش ‌و مسئولیت‌پذیری شود

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت معلم باید قله‌نشین باشد تا دانش‌آموز فاتح قلّه‌های دانش، مسئولیت پذیری و کرامت انسانیت شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم باید قله‌نشین باشد تا دانش‌آموز فاتح قلّه‌های دانش ‌و مسئولیت‌پذیری شود

حمیدرضا حاجی بابایی در دیدار با استاد انتظام معلم دوران تحصیل خود، با بیان اینکه وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع)، قله انسانیت است، تصریح کرد: خداوند، پیامبر(ص) را که بدون وجود مقدّس ایشان، تربیت امکان پذیر نمی باشد، به عنوان قلّه تربیت برای انسان خلق کرد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه در دنیا، رنگی جز رنگ تربیت وجود ندارد، افزود: تربیت تنها واژه ای است که انسانیت، خلقت، هستی و تمام امور برای آن خلق شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که تربیت در گران بهای هستی است و اگر عمیق تر به آن بنگریم، زیبایی و ارزشمندی آن، تجلّی بیشتری خواهد یافت، خاطرنشان کرد: تحول بنیادین آموزش وپرورش به دنبال هدایت دانش آموزان به سمت رشد و کمال است و در این راه از قرآن، به عنوان وسیله هدایت بهره خواهد برد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: انسان با قرار گرفتن در صراط مستقیم به درستی تربیت می شود و صراط مستقیم، همان قرآن، پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) می باشند و دلیل صراط مستقیم بودن ایشان در ویژگی معلمی آنان نهفته است.

وی با اعلام اینکه معلم، دانش آموزان را با تمام وجود هدایت می کند، بیان کرد: باور و ایمان داریم، که تکریم مقام معلم، تکریم سفیران صداقت و پاکی ها و قلب نظام تعلیم وتربیت و کلید واژه تحول در آموزش وپرورش است، که معلم باید قلّه نشین باشد، تا دانش آموز فاتح قلّه های دانش، مسئولیت پذیری، کرامت و انسانیت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار