عضو شورای اسلامی شهر بناب؛

اختلافات شوراها و شهرداران قبلی علت عقب ماندگی امروز بناب

تبریز (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به عقب ماندن شهر بناب در برخی از پروژه های عمرانی و شهری، عقب ماندگی شهرستان بناب را اختلافات و مشکلات شوراها و شهرداران قبلی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اختلافات شوراها و شهرداران قبلی علت عقب ماندگی امروز بناب

محمد غلامحسین فام در مراسم گرامیداشت روز شورا در جمع خبرنگاران، عامل اصلی رشد و شتاب در آبادانی شهرستان بناب طی سال های اخیر هم فکر بودن و تعامل متقابل اعضای شورا و شهرداری عنوان کرد و گفت: این وحدت موجب پیشرفت و آبادانی بناب از لحاظ فرهنگی، اجتماعی واقتصادی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بناب تلاش های شبانه روزی شهردار بناب در جذب ۲ هزار ۳۴۰ میلیارد ریالی از اعتبارات که بیش تر از آن یعنی۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال آن جذب شده است و مطمئنا در سال ج۱۴۰۲ با پیگیری ها وتلاش های شهردار به ۵ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی عامل تمام پیشرفت ها و آبادانی ها اخیر در شهر بناب را همسو بودن اعضای شورا و شهردار و حمایت متقابل از هم دیگر دانست و افزود: عدم حاشیه سازی و داشتن وحدت برای رسیدن به اهداف مشخص شده می باشد.

غلامحسین فام اذعان کرد: برخی از اختلاف نظرها و سلیقه ها که همواره در شوراها بوده است نهایتا باز به نقطه مشترک خدمت به مردم و حل مشکلات شهر بناب رسیده که در سایه اتحاد ومدیریت خوب رئیس شورای شهر بناب است.

عضو شورای شهرستان بناب در پایان اختلافات در شوراها و شهرداری های قبلی را علت عقب ماندگی شهر بناب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این شورا هم قسم شدیم که علاوه بر کنار گذاشتن مشکلات و اختلاف سلیقه ها اجازه ندهیم یک ریال است پول شورا و شهرداری هدر رفته و تمامی آن برای شهر صرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار