شروع مسابقات ورزشی فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان این استان در ۵ رشته ورزشی و در ۲ رده زنان و مردان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شروع مسابقات ورزشی فرهنگیان استان بوشهر

مهدی عباسیان در آیین شروع مسابقات ورزشی فرهنگیان در سالن ورزشی آزادگان بوشهر اظهار کرد: رقابت‌های فرهنگیان در رده آقایان و در رشته‌های فوتسال کمتر و بیشتر از ۴۰ سال، بدمینتون، تنیس‌روی میز و والیبال و در رده بانوان در رشته‌های بدمینتون، تنیس‌روی میز، والیبال و بسکتبال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها از نهم اردیبهشت و در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم با مسابقات بدمینتون شروع و تا ۳۱ اردیبهشت پایان می‌یابد.

عباسیان گفت: یکهزار و ۷۰ فرهنگی در مسابقات ورزشی با عنوان یادواره معلم شهید ابراهیم هادی، مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون به صورت تیمی و انفرادی، خاطرنشان کرد: در بخش تیمی بانوان شهرستان‌های دیر، جم، بوشهر و بردخون به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم مشترک را کسب کرده‌اند.

عباسیان افزود: رتبه‌های برتر بخش انفرادی رده بانوان به ترتیب به مهدیه اسوار از شهرستان دیر، طیبه فولادی از شهرستان جم و طوبی بحرینی از شهرستان دیر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ بازیکن از ۸ شهرستان در مسابقات بدمینتون شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: پس از مجید متقی از شهرستان کنگان قهرمان این دوره از مسابقات، مهدی استادزاده از شهرستان دشتستان و مهدی خدادای از شهرستان دشتی، به ترتیب به رتبه‌های بعدی دست یافته‌اند.

عباسیان در پایان تاکید کرد: اگر به دنبال ایجاد جامعه‌ای پویا و شاداب هستیم باید به مولفه ورزش نگاه ویژه‌ای شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار