عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ابهامات شرکت کنترل ترافیک هنوز حل نشده است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع شرکت کنترل ترافیک هنوز حل نشده است، گفت قرار بود بعد از جلسه کمیته هیات منتخب شورا و شهرداری، سوالاتی را که کمیسیون حمل و نقل ترافیک مطرح کرده از طریق رئیس شورای شهر به شهرداری تهران برسانند تا به ابهامات مربوط این شرکت شامل دستورات شهرداری تهران که هم مورد اعتراض شورا و هم مورد اعتراض پرسنل است، پاسخ داده شود. 

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ابهامات شرکت کنترل ترافیک هنوز حل نشده است

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شرکت کنترل ترافیک گفت: موضوع این شرکت هنوز حل نشده است قرار بود بعد از جلسه کمیته هیات منتخب شورا و شهرداری، سوالاتی را که کمیسیون حمل و نقل ترافیک مطرح کرده از طریق رئیس شورای شهر به شهرداری تهران برسانند تا به ابهامات مربوط این شرکت شامل دستورات شهرداری تهران که هم مورد اعتراض شورا و هم مورد اعتراض پرسنل است، پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: سپس قرار است در یک جلسه جواب‌ها بررسی شود و نظر خود را به رئیس شورای شهر منعکس کنیم.

امانی گفت: تا دیروز صبح سوالات کمیسیون به شهرداری ارسال نشده بود و اگر سوالات ارسال و جواب شهرداری دریافت شود، جمع‌بندی نهایی در صحن انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه توافق این بود که هیچ اتفاقی درباره شرکت رخ ندهد، گفت: بر اساس توافقات قرار است شرکت کنترل ترافیک به کار خود ادامه دهد و دستورات جابه‌جایی‌ها مسکوت باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار