مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش:

مدارس شبانه‌روزی نمونه دولتی، یک فرصت مهم برای مناطق کمتربرخوردار هستند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت مدارس شبانه‌روزی نمونه دولتی، یک فرصت مهم برای مناطق کمتربرخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شبانه‌روزی نمونه دولتی، یک فرصت مهم برای مناطق کمتربرخوردار هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ عباس سلطانیان، مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از مدرسه شبانه‌روزی مولوی سنندج بازدید کرد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان شبانه‌روزی نمونه دولتی مولوی و دیدار با عوامل اجرایی و دانش‌آموزان این دبیرستان اظهار داشت: مدارس شبانه‌روزی نمونه دولتی، یک فرصت است که دانش‌آموزان در یک فضای مساعد، هماهنگ با هم رشد می‌کنند و خلاء‌هایی که ممکن است یک دانش‌آموز در مناطق کمتربرخوردار با آن مواجه باشند را برای آن‌ها رفع می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ما در سطح کشور به جز هنرستان‌های نمونه دولتی ۷۴۹ دبیرستان متوسطه دوم نظری نمونه داریم، اظهار داشت: آنچه که از عملکرد مدارس نمونه دولتی خاصتاً در مقطع متوسطه دوم نمایان است، تصویری مثبت می‌باشد که در همین راستا تمام تلاش ما در این است که کیفیت را از آنچه که هست بالاتر ببریم.

سلطانیان در این بازدید همچنین با اشاره به تغییرات اعمال شده در فرایند کنکور سراسری خاطر نشان کرد: آنچه که به عنوان تغییر در فرایند اجرایی کنکور سراسری در حال رخ دادن است به نفع دانش آموز می باشد، زیرا امتحانات نیم سال و پایان سال به عنوان مبنایی مهم و حساس برای ورود به دانشگاه و نظام آموزش عالی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار