معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان:

قرآن باید حضور پررنگ‌تری در زندگی افراد داشته باشد

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد قرآن باید حضور پررنگ‌تری در زندگی افراد داشته باشد. باید قرآن را خوب خواند، به‌درستی یاد گرفت و آموزش داد. قرآن تنها موسیقی است که تکراری نمی‌شود و همیشه تازگی دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
قرآن باید حضور پررنگ‌تری در زندگی افراد داشته باشد

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در استان گلستان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان و اعضای شورای شهر گرگان با استقبال باشکوه دانش آموزان برگزار شد.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص شیوه برگزاری مسابقات بیان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور ۵۳ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی آغاز شد. از این تعداد ۷۰۰ نفر امتیاز لازم برای مرحله اول استانی را کسب کردند. در نهایت ۳۰۰ نفر از منتخبین دختر و پسر به مرحله نهایی استانی راه پیدا خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: این مسابقات در دو گروه پسران و دختران در تاریخ های ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه و در ۱۴ رشته اعم از(مداحی، حفظ، قرائت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و …)برگزار می شود. مرحله کشوری مسابقات پس از امتحانات ترم دانش آموزان خواهد بود که ما در سال گذشته در چند رشته مقام اول و دوم را کسب کردیم.

کابلی از برگزاری همزمان هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خبر داد و افزود: قرآن باید حضور پررنگ‌تری در زندگی افراد داشته باشد. ما باید قرآن را خوب بخوانیم، به درستی یاد بگیریم و آموزش بدهیم. قرآن تنها موسیقی است که تکراری نمی‌شود و همیشه تازگی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان در پایان از داوران و تمامی مسئولین برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار