نماینده محمودآباد و نور در خانه ملت عضو قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد شد

محمود آباد (پانا) - در پنجمین جلسه قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد، ولی‌الله فرزانه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عضویت رسمی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش محمودآباد درآمد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده محمودآباد و نور در خانه ملت عضو قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد شد

نماینده مردم شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک با اعضای قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد با بیان اینکه فرهنگ کار جهادی برپایه عشق و ایمان و بصیرت استوار است گفت ایجاد قرارگاه های جهادی هدیه ارزشمندانقلاب اسلامی به مردم ما بود.

ولی الله فرزانه ایجاد قرارگاه‌های جهادی در آموزش و پرورش را فرصت مغتنمی برای گشودن گره های دانش آموزان دانست و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت را سرمایه های عظیم این ملت و کشور بر شمرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: کار انقلابی و جهادی عامل اصلی موفقیت ماست.

وی ادامه داد در طول ۴۴ سال انقلاب هرجا که به خدا و به نیروی مردم تکیه کردیم به دستاوردهای شگرفی دست یافتیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با بیان اینکه هر جا از حرکت جهادی غلفت کردیم به اهدافمان دست نیافتیم، بر گسترش هر چه بیشتر فرهنگ کار انقلابی و جهادی و حضور مردم به ویژه نخبگان و همگانی شدن و فراگیری گفتمان جهادی برای تحقق عدالت تربیتی و آموزشی تاکید کرد.

فرزانه در ادامه با اشاره به لزوم حضور جهادی مدیریت آموزش و پرورش محمودآباد در عرصه تعلیم و تربیت از اعضای قرارگاه جهادی آموزش و پرورش این شهرستان خواست تا با تشکیل :"شورای راهبردی کنکور شهرستان" برنامه ریزی کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت را برای ساماندهی کلاس ها و دوره های آموزشی دانش آموزان ممتاز و لازم التوجه این شهرستان در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت با بیان اینکه قرارگاه جهادی جایگاه حکومتی دارد از همه مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای تقویت بنیه علمی و تربیتی دانش آموزان این شهرستان با روحیه جهادی و تعامل و هم افزایی وارد میدان شده و آموزش و پرورش و دانش آموزان محمودآبادی را در کسب کرسی های برتر دانشگاهی یاری کنند.

سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار