سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

بر قراری عدالت آموزشی از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

اهواز (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش، برقراری عدالت آموزشی را از اولویت‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بر قراری عدالت آموزشی از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

رضا مراد صحرایی در حاشیه دیدار مردمی با مردم شهرستان دزپارت اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی دولت آیت الله رئیسی تحقق اصل مردمی سازی نظام حکمرانی است و بر این اساس جلسات متعددی در قرارگاه اجرایی سند تحول بنیادین برگزار شده و برنامه ریزی های لازم برای ارتقای میزان مشارکت والدین در حوزه های مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید بر نقش راهبردی اولیای دانش آموزان به عنوان شرکای راهبردی آموزش و پرورش کشور توضیح داد: واگذاری مدارس به اولیا و شخصیت های برجسته و تاثیرگذار یکی از برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت در راستای مردمی سازی نظام حکمرانی است، چرا که مشارکت دادن اولیا در امر مدیریت مدرسه می تواند نقش مهمی در تحقق تحول تمام ساحتی ایفا کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به ظرفیت های شهرستان جدیدالتاسیس دزپارت؛ خاطرنشان کرد: این شهرستان در حوزه زیرساخت نیاز به اقدامات تحولی دارد و البته دولت نیز نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار در سطح کشور دارد و بر این اساس تلاش‌های خوبی در راستای توسعه متوازن و برقراری عدالت در سطح توزیع امکانات صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار