نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی:

اختیارات ادارات کل آموزش و پرورش افزایش یابد

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اجلاس روسای آموزش و پرورش خوزستان گفت اختیارات ادارات کل آموزش و پرورش افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اختیارات ادارات کل آموزش و پرورش افزایش یابد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان و اروند کنار در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اجلاس روسای آموزش و پرورش خوزستان در آستانه سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان گفت: از سند تحول بنیادین و زیر نظام های آن در دستگاه های حاکمیتی فهم مشترک وجود ندارد و عدم فهم مشترک اولین گلوگاه در رفع مشکلات آموزش و پرورش است.

وی با عنوان اینکه ۱۷۷هزار ساعت غیر موظف در آموزش و پرورش خوزستان وجود دارد، افزود: سرانه ورزشی در آموزش و پرورش باید ارتقاء جدی پیدا کند و این نیازمند تزریق سرمایه و نیروی انسانی کاردان به آموزش و پرورش است.

مولوی با تاکید بر اینکه وزیر سابق آموزش و پرورش اقدماتی ارزشمندی در زمینه تحقق رتبه بندی انجام داد، افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات انباشته را رفع کند و باید همه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شورای آموزش و پرورش باید برای استانداران و فرمانداران جدی شود این موضوع باید از وزیر کشور مطالبه گردد چرا که شورای آموزش و پرورش شورایی حاکمیتی و مهم است و سازکار قانونی آن وجود دارد.

نماینده مردم آبادان و اروند کنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، اختیار ادارات کل آموزش و پرورش باید افزایش یابد، گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.

وی اظهارکرد: باید شرایطی فراهم شود که معلمان بتوانند اشکالات موجود در رتبه بندی را رفع کنند و به حقوق حقه خود برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار