باشگاه پرسپولیس به برنده دربی پاداش نداده است

تهران (پانا) - پاداش پیروزی ارزشمند پرسپولیسی‌ها در دربی شماره ۱۰۰ پایتخت هنوز به حساب شاگردان یحیی گل محمدی واریز نشده است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه پرسپولیس به برنده دربی پاداش نداده است

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی برنده صدمین دربی پایتخت شوند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پاداش ویژه‌ای را قبل از بازی برای پیروزی تیم در نظر گرفته بود که با تحقق این امر ملزم به پرداخت آن است. قرار بر این بود پاداش ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومانی هر یک از اعضای تیم پرسپولیس یک روز پس از دربی دریافت ‌شود تا رضا درویش بلافاصله آن را به حساب اعضای تیم پرداخت کند اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

البته ناگفته نماند رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از دربی خیلی تلاش کرد برای یحیی گل محمدی و شاگردانش واریزی داشته باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به نظر می‌رسد با توجه به چیدمان هیات مدیره به شدت تنهاست با تلاش فراوان موفق شد منابع مالی تهیه کرده و ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را به حساب آنها واریز کند تا با روحیه‌ای قوی‌تر و انگیزه‌ای بیشتر وارد دربی شوند.

این پاداش قرار است قبل از بازی با گل گهر سیرجان به حساب بازیکنان واریز شود تا این تیم در جام حذفی نیز مدعی قهرمانی باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار