امروز نصف ترکیب استقلال عوض می‌شود

تهران (پانا) - از آخرین دیداری که تیم استقلال در شهر جم مقابل پارس جنوبی برگزار کرد بیش از دو سال می‌گذرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز نصف ترکیب استقلال عوض می‌شود

تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر نوزدهم و در تاریخ ششم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ بازی معوقه شان را در استادیوم تختی جمع بدون حضور تماشاگران برگزار کردند. دیداری که پیش از آن قرار بود استقلالی‌ها آن را در خردادماه برگزار کنند اما به علت شیوع بیماری کرونا و شایعاتی که فرهاد مجیدی به آنها استناد کرده بود اعضای این تیم از فرودگاه به خانه برگشتند و به این مسافرت نرفتند.

از آن تاریخ و تیمی که در آن شرایط در تابستان سال ۹۹ به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت حالا تنها شش بازیکن در جمع آبی پوشان حضور دارند. استقلال در آن دیدار که با نتیجه دو بر صفر به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور (۶۷- هرویه میلیچ)، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (۷۹- فرشید باقری)، آرش رضاوند (۸۷- سینا خادم پور)، امیر ارسلان مطهری (۸۷- محمد بلبلی) و شیخ دیاباته (۷۹- مهدی قایدی) به مصاف این تیم رفت.

حالا و پس از دو سال و ۹ ماه از آن جمع آبی پوش تنها حسینی، چشمی، غلامی، رضاوند، مطهری و قایدی ۶ بازیکنی هستند که هنوز در تیم استقلال حضور دارند و بعد از نزدیک به سه سال به شهر جم برگشته اند تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف این تیم جنوبی بروند.

با نگاهی به ترکیب آن روز استقلال نسبت به ترکیب ثابت هفته‌های اخیر این تیم مشخص می شود تقریباً نیمی از ترکیب استقلال تغییر کرده ولی هنوز ۵۰ درصد از بازیکنان استقلال در این تیم حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار