کنکوری‌ها بخوانند؛ نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکور 1402

تهران (پانا) - مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش نحوه ایجاد سابقه و ترمیم نمرات را برای کنکور 1402 اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کنکوری‌ها بخوانند؛ نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکور 1402

طبق اعلام مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با توجه به نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در تیرماه و فرصتی که برای دریافت کد سابقه تحصیلی، ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان کنکوری درنظر گرفته شده است. همچنین از روز چهاردهم فروردین ماه، امکان دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکوری در سامانه my.medu.ir فراهم شده است.

مرحله دوم ایجاد سابقه و ترمیم نمرات نیز از روز چهارشنبه، سی‌ام فروردین ماه در سامانه my.medu.ir برای متقاضیان فعال شده است و آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه سامانه مذکور از قسمت ایجاد سابقه و ترمیم نمره / سوابق تحصیلی؛ نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در مرحله اول امکان دریافت کد سابقه تحصیلی فراهم شده بود، در مرحله دوم سامانه جهت ثبت نام ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای فارغ‌التحصیلان باز شده و در مرحله سوم این امکان به زودی برای کلاس دوازدهمی‌ها در "سیدا" فعال خواهد شد و ثبت درخواست میسر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار