معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهرخبرداد:

ایجاد مدرسه مجازی درفضای شاد جهت ارتقاء کیفیت آموزشی دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر گفت سرگروه‌های درسی با کمک دبیران منتخب آموزش و پرورش منطقه با هدف جبران افت تحصیلی و ارتقاء کیفیت آموزشی‌ دانش‌آموزان پایه دوازدهم در زمان باقی مانده تا امتحانات خرداد 1402 مدرسه مجازی را در فضای شاد ایجاد خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مدرسه مجازی درفضای شاد جهت ارتقاء کیفیت آموزشی دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهرستان اسلامشهر

سید مهدی موسوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر، در جریان نشست سرگروه‌های درسی که با هدف بررسی وضعیت آموزشی و برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت آموزش متوسطه در سالن شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، در سخنانی ضمن تقدیر ازحضور سرگروه‌های آموزشی در مدارس و ایفای نقش صحیح نظارت آموزشی اظهار کرد: اجرای ۱۸۰ بازدید از مدارس توسط سرگروه‌های درسی، ارائه بازخورد جهت تقویت موارد قوت و اصلاح نقاط ضعف، نکته مهمی در عملکرد حوزه معاونت آموزش متوسطه است.

وی با اشاره به مسئولیت تیم آموزش در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بیان کرد: با توجه به دغدغه دانش‌آموزان جهت امتحانات پایه دوازدهم، ارائه راهکارهای مناسب از جمله، آموزش نکات کلیدی دروس نهایی پایه دوازدهم توسط سرگروه‌های آموزشی و دبیران منتخب با هدف ارتقاء میانگین نمرات و در نتیجه به منظور دریافت عملکرد مطلوب در آزمون سراسری باتوجه به سهم ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی از نقش بسزایی برخوردار است.

موسوی تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد، سرگروه‌های درسی با کمک دبیران منتخب آموزش و پرورش اسلامشهر و با هدف جبران افت تحصیلی و ارتقاء کیفیت آموزشی‌دانش‌آموزان پایه دوازدهم در زمان باقی مانده تا امتحانات خرداد 1402 مدرسه مجازی رادر فضای شاد ایجاد خواهند کرد.

رقیه قره‌بقلو مسئول گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر، در سخنانی گزارشی از تشکیل ۷۰ کارگاه تخصصی در نیمسال تحصیلی اول و برگزاری وبینارهای مجازی خبر داد و افزود: ارائه راهکارهای مناسب در جهت بهبود کیفیت تحصیلی و برنامه عملیاتی با توجه به بازدید از واحدهای آموزشی از جمله موارد ضروری در نیمسال دوم تحصیلی است.

سپس طیبه کمالی، کارشناس مسئول دوره دوم آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر نیز به ایجاد مدرسه مجازی و جهادی در روزهای باقیمانده تا امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نحوه تصحیح اوراق امتحانات نهایی اشاره کرد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار