امام جمعه اسلامشهر:

علمی بیاموزیم که درخدمت اخلاق و انسانیت باشد

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهردرخطبه‌های نماز جمعه گفت ضرورت داردعلمی بیاموزیم که درخدمت معنویت، سعادت دنیا و آخرت، اخلاق و انسانیت باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
علمی  بیاموزیم که درخدمت اخلاق و انسانیت باشد

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر درخطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزارشد، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات همگان پس از یک ماه بندگی به درگاه خداوند متعال، در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پس از گذشت یک ماه از بندگی به درگاه خداوند می‌بایست حاصل عبادت ما در ماه رمضان عبودیت باشد و آدابی را که در ماه رمضان رعایت می‌کردیم در طول سال فراموش نشود.

وی در ادامه با اشاره به مبحث مهم جایگاه علوم دینی و حوزه‌های علمیه در جامعه افزود: علمی بیاموزیم که در خدمت معنویت و سعادت دنیا و آخرت باشد و گفت، بین همه علوم ازجمله،علوم‌انسانی، حوزوی و اسلامی و طبق روایات و احادیث بهترین مصداق علوم نزد ائمه‌معصومین(ع) علمی است که در خدمت اخلاق و انسانیت باشد و بدانیم عمل به دین آسان می‌باشد، اما علم دینی با تفکر مهم است.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نماز جمعه ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب‌اسلامی است که در عرصه‌های مورد نیاز جامعه خوش درخشیدند.

امام جمعه اسلامشهر در رابطه با دیدارنیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی با رهبری گفت: در این دیدار، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر آمادگی مقابله با دشمن توسط نیروهای مسلح تأکیدکردند و همگان میدانیم مقاومت نیروهای مسلح بازدارنده است.

وی در ارتباط حملات موشکی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، سوریه و شهرک‌های اشغالی اظهارکرد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گویای این موضوع است که این رژیم درحلقه محاصره مقاومت‌اسلامی قرارگرفتند و این همان دستاورد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به بیانات رهبری دررابطه با اینکه برای هر موضوع رفراندوم برگزار نمی‌کنند، خاطرنشان کرد:درنظام جمهوری‌اسلامی تاکنون رفراندوم‌های متعددی انجام شده، که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، لیکن دشمنان اسلام با دامن زدن به مسئله حجاب اختیاری و برگزاری رفراندوم با موضوع حجاب،دنبال اهداف سیاسی هستند و این به قیمت زیر پا گذاشتن حکم خداوند متعال است.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار