مدیر آموزش و پرورش ملارد:

خبرنگاران پانا، سربازان خط مقدم جهاد تبیین در آموزش و پرورش هستند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از تحت آموزش بودن ۱۵۰ خبرنگار دانش‌آموز از ١٠٠ مدرسه در سطح این منطقه خبر داد و گفت خبرنگاران پانا، سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا، سربازان خط مقدم جهاد تبیین در آموزش و پرورش هستند

آیین تجلیل از خبرنگاران فعال پانا شهرستان ملارد با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان خبرنگار مدارس و با همت معاونت پشتیبانی، توسعه و برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید فطر، در نشست هم‌افزایی خبرنگاران پانا این منطقه، ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار این رسانه در تبیین برنامه‌های آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: کار خبرگزاری پانا، کاری منحصر به فرد و ویژه‌ است و فعالیت‌هایی که شما دانش‌آموزان خبرنگار انجام می‌دهید، بسیار حائز اهمیت است و ما به توانمندی‌های مختلف شما بجز خبرنگاری واقف هستیم.

وی ضمن خبر دادن از تحت آموزش بودن ۱۵۰ خبرنگار از صد مدرسه سطح منطقه، ادامه داد: رسالت خبرگزاری پانا، انعکاس فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش و اتفاقات مثبت و سازنده و امیدآفرینی در مدارس و جامعه است.

این مقام مسئول به تولید ۹۷۰ خبر از از مهرماه سال تحصیلی تاکنون اشاره کرد و گفت: شعار خبرگزاری پانا، هر مدرسه یک خبرنگار است و به لطف خدا و تلاش شما، خبرگزاری پانا در همه نهادها شناخته شده است و به برکت تلاش‌ها و کیفیت اخبار، خبرگزاری پانا همه اتفاقات شهرستان را پوشش می‌دهد.

تیموری‌راد افزود: خوشبختانه خبرگزاری پانا در سطح شهرستان ملارد، مرجع معتبر اخبار شهرستان است و سریع‌ترین اخبار روز از خبرگزاری پانا منعکس و منتشر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خطاب به خبرنگاران دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: شما سربازان خط مقدم جبهه تبیین هستید ، فعالیت شما ارزشمند است بنابراین ناامید نشوید و با قدرت در عرصه خبر حرکت کنید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار