برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پرشور دانش‌آموزان روزه‌دار در یاسوج

یاسوج (پانا) - محفل انس با قرآن با حضور بیش از 500 دانش‌آموز پسر روزه‌دار در یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پرشور دانش‌آموزان روزه‌دار در یاسوج

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برگزاری محافل نورانی قرآن، زمینه ساز انس و الفت با قرآن است.

حسنعلی عزت‌خواه افزود: در ماه ضیافت الهی این محافل قرآنی با هدف نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن بین نسل نوجوان و شناسایی استعدادهای ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین محافل نورانی، زمینه ساز انس و الفت با قرآن این است، گفت: همانطور که پیامبر بزرگ اسلام (ص) قرآن و عترت را هدیه‌ای گرانبها در میان امت خود قرار داده که باید مورد تکریم واقع شوند و دانش آموزان باید با قرآن و عترت مأنوس شوند.

عزت خواه افزود: در ماه مبارک رمضان محافل نورانی انس با قرآن در سراسر استان و در همه مدارس برگزار شد که آیین محفل بزرگ قرآنی شهر یاسوج همزمان با سراسرکشور بصورت زنده از برخی شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

رئیس اداره قرآن و عترت نماز نیز گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ناب قرآنی و در امتداد محافل قرآنی در مدارس همزمان با سراسر کشور در روز 29 فروردین ماه محفل قرآنی در بیش از 3 هزار آموزشگاه برگزار شد.

حجت السلام ناصر مصباح نژاد گفت: در آیین نمادین این محفل قرآنی در یاسوج که از شبکه‌های سراسری تلویزیون نیز پخش شد قاریان ممتاز کشوری به تلاوت قرآن پرداختند.

وی بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی در مدارس تأثیر شگرفی در تفکر نسل جدید و تغییر دیدگاه عمیقی نسبت به قرآن در بین دانش آموزان ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار