مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان:

مجلس دانش‌آموزی‌ عرصه ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت مجلس دانش‌آموزی به عنوان تشکلی مهم، بهترین عرصه به‌منظور اشاعه و ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت در بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی‌ عرصه ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت است

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان، در جلسه اعضای مجلس دانش آموزی ناحیه یک زاهدان، گفت: مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى، آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان پیش می‌رود.

وی افزود: دانش آموزان امروز ما، گردانندگان آینده کشور هستند و به همین دلیل باید به نوجوانان و جوانان توجه ویژه ای صورت گیرد.

حسین کیخا با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای دانش آموزی در مدارس، خاطر نشان کرد: با مسئولیت دادن به دانش آموزان می توان حس مسئولیت پذیری را در آنها پرورش داد، از دل این شوراهای دانش‌آموزی، مجلس دانش‌آموزی شکل می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهداف مجلس دانش آموزی نیز مانند شورای دانش آموزی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت سیاسی و اجتماعی است.

در ابتدای این جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی ناحیه یک، راهکارهای خود به منظور رفع مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس را بیان کردند.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا کرد تمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار