مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

دشمن از پیشرفت‌های علمی و فنی جوانان احساس خطر کرده است

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد دشمن از پیشرفت‌های علمی و فنی جوانان احساس خطر کرده و به همین سبب درس و معلم و مدرسه را مورد هدف قرار داده است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از پیشرفت‌های علمی و فنی جوانان احساس خطر کرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در نشست صمیمی با هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی نواحی یک و دو زاهدان، از جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه های آینده نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: نسل آینده نسلی روشنفکر، دقیق و هوشیار خواهد بود و به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب را به اوج قله های ترقی و پیشرفت خواهند رساند.

حسنعلی میرعبدی در ادامه تصریح کرد: وظیفه دانش آموزان علاوه بر ولایت پذیری در همه امور به عنوان یک اصل، حفظ روحیه سلحشوری در قالب کارهای گروهی است و باید این روحیه را در مقابل توطئه ها و مقابله با دشمن حفظ کنند.

وی افزود: رشد متوازن در هر ۶ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد و دانش آموزان به عنوان قوه پیشران در این زمینه باید نقش آفرینی کنند.

میرعبدی با اشاره به بیانیه گام دوم و اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف، از جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه برای دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی یاد کرد و افزود: با توجه به تاثیر بر گروه همسالان، یکی از وظایف مهم و اساسی شما دانش آموزان جهاد تبیین است و یکایک شما دانش آموزان مجلس دانش آموزی باید راویان پیشرفت در مدارس باشید.

در ابتدای این جلسه نیز دانش آموزان عضو مجلس شورای دانش آموزی مسائل و دیدگاه‌های خود را در رابطه با مشکلات آموزش و پرورش مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار