دبیر پنجاه‌وسومین ‌جشنواره ‌فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی «حسین عبادتی» را به‌عنوان دبیر پنجاه‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در سال 1402 منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیر پنجاه‌وسومین ‌جشنواره ‌فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی لطیفی به پیشنهاد مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، حسین عبادتی را به عنوان دبیر پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.

در بخشی از متن این ابلاغ آمده است:

«فیلم رشد به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی کشور و بزرگترین تجمع سینماگران فرهنگی و فرهنگیان سینماگر، یکی از مهم‌ترین رخدادهای هنری - تربیتی در تقویم هنر این مرز و بوم با بیش از چهار دهه قدمت است. این جشنواره به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعدادهای فیلم‌سازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین‌المللی در زمینه فیلم‌های آموزشی و تربیتی عمل نموده و در جهت غنای بسته‌های تربیت و یادگیری و تکمیل آموزش‌های رسمی کشور نقش‌آفرین بوده است. فیلم‌های آموزشی و تربیتی می‌تواند با برانگیختن ارزش‌های فطری، ایجاد تنوع در موقعیت‌های تربیت و یادگیری و با بکارگیری جذاب‌ترین قالب‌های انتقال پیام منجر به تسهیل، تعمیق و ملموس نمودن مفاهیم انسانی، اسلامی و انقلابی گردد. علاوه بر اینکه تجربه موفق انتقال ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی و انقلابی در فیلم آموزشی، اهمیت این رسانه و رویداد جشنواره را دوچندان می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار